Hírek

Már fenntarthatósági kérdésekben is díjazzák a legjobb kommunikátorokat!

A globális élelmiszer-ellátási láncnak a kihívások bonyolult rendszerével kell szembenéznie. A szegénység, az elhízás, a növekvő népesség, az éghajlatváltozás csak néhány a bolygónkat veszélyeztető fenyegetések közül. Ellentmondás ugyan, de ma az élelmiszerpazarlás épp olyan súlyos probléma a fejlett gazdasággal rendelkező országokban, mint az éhezés a fejlődő világban.  A Thomson Reuters Foundation, valamint a Barilla Center for Food and Nutrition az ez, és ehhez hasonló ellentétekre szeretné felhívni a figyelmet egy pályázati felhívás keretében.

 

Az Élelmiszer Fenntarthatóság Média Díj (Food Sustainability Media Award) célja, hogy kiemeljék azokat a profi újságírókat és laikus, de kellő motivációval rendelkező tehetségeket, akik szívesen végeznek kommunikációs tevékenységet fenntarthatósági kérdésekben.

 

A meghirdetett versenyre 2017. május 31-ig várják a szervezők a jelentkezők írásos anyagait, fotóit és videóit. Mind a három kategóriában nevezhető már korábban megjelent vagy külön erre az alkalomra készített pályamunka is, amelyek külön elbírálásban részesülnek. A korábban nyilvánosságra hozott művek tulajdonosai 10.000 eurót tudhatnak magukénak. Az új alkotásokkal helyezést elérő pályázók pedig a szervezők által rendezett fenntarthatósági tréningen vehetnek részt (teljes ellátással), valamint pályamunkáikat elérhetővé teszik a szervezők honlapjain. Ráadásként minden kategória nyertes munkáját egy újabb megmérettetésre küldik a „Best of the Web” díjért, ahol már a nagyközönség választja ki a számukra legértékesebb alkotást.

 

További információ a http://www.goodfoodmediaaward.com/ oldalon található.

Kapcsolódó tartalmak

Útravaló – ifjúsági rendezvényen jártunk

lippail

Maradék csokinyuszik márpedig léteznek

admin

Maradék nélkül előadás a solymári Fészek Waldorf Iskolában

admin